اختصاص شناسه جهانی به هتل‌ها برای تحول در تبادل داده‌ها و رزرو

به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ یک ابتکار جدید به نام Hospitality ID با هدف ساده‌سازی ارتباطات در صنعت هتلداری راه‌اندازی شده است. در این طرح، به هر ملک (هتل) یک شناسه منحصربه‌فرد مانند بارکد اختصاص داده می‌شود تا تبادل داده میان هتل‌ها، شرکت‌های فناوری و پلتفرم‌های رزرو به‌صورت دقیق، سریع و ایمن انجام شود.

مزایا:

  • کاهش ۸۰٪ زمان مهندسی برای یکپارچه‌سازی سیستم‌ها
  • حذف داده‌های تکراری و اشتباه
  • بهبود تجربه رزرو برای مسافران
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای تأمین‌کنندگان فناوری

این طرح توسط مشاور صنعت هتلداری «رابرت کول» طراحی شده و با حمایت شرکت‌هایی مانند Booking Holdings و نهاد HFTP همراه است. نسخه آزمایشی این پروژه در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۶ و نسخه نهایی آن در سه‌ماهه چهارم همان سال عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

Get the latest NEWS into your inbox