طراحی دوره بازاریابی گردشگری اختصاصی ایران با حمایت UN Tourism

به گزارش ایتنا / هتل نیوز و به نقل از میراث آریا ؛ ” مسلم شجاعی “ مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی گفت : با توجه به اهمیت علم بازاریابی و روندهای در حال تغییر آن، از یک سال پیش، دوره اختصاصی بازاریابی گردشگری از سازمان جهانی گردشگری ملل متحد(UN Tourism) درخواست شد.

وی افزود : با عنایت به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UN Tourism) در چارچوب کمک‌های فنی این سازمان، برنامه آموزشی مختص ایران با عنوان دوره بازاریابی گردشگری با تمرکز بر جذب گردشگران چینی به صورت آنلاین به مدت ۶ ساعت طی سه روز و به زبان انگلیسی در حال برگزاری است.

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی تاکید کرد : سیاست اصلی این دوره یادگیری و ارتقا دانش بخش‌های خصوصی و دولتی به شمار می‌آید و طی نشست‌های مختلف طراحی دوره برای نفوذ به بازار چین با مشارکت دانشگاه‌های چینی تعریف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

Get the latest NEWS into your inbox