رتبه‌بندی و بررسی ایرلاین‌های داخلی ایران بر اساس کیفیت خدمات و رضایت مسافران

1- ماهان ایر
• امتیاز کلی: ۷/۷
• کیفیت غذا: خوب
• راحتی کابین: خوب

ماهان ایر با کمترین میزان تأخیر، هواپیماهای باکیفیت و مهمانداران منظم، به‌عنوان بهترین ایرلاین ایرانی شناخته می‌شود.

2- ایران ایر (هما)
• امتیاز کلی: ۷/۷
• کیفیت غذا: خوب
• راحتی کابین: خوب

ایران ایر با بیش از ۶۰ سال سابقه، اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین ایرلاین ایرانی است. این شرکت خدمات ویژه‌ای برای اعضای باشگاه مشتریان خود در نظر دارد.

3- کیش ایر
• امتیاز کلی: ۶/۷
• کیفیت غذا: خوب
• راحتی کابین: متوسط

کیش ایر به داشتن کترینگ باکیفیت و پروازهای کم‌تأخیر معروف است. با این حال، تفاوت چندانی میان خدمات بیزینس و اکونومی در این شرکت دیده نمی‌شود.

4- قشم ایر
• امتیاز کلی: ۶/۷
• کیفیت غذا: متوسط
• راحتی کابین: متوسط

قشم ایر فعالیت خود را از دهه ۷۰ آغاز کرد. برخورد خوب مهمانداران و کیفیت مناسب کترینگ از مزایای این ایرلاین به شمار می‌رود.

5- آتا ایر
• امتیاز کلی: ۵/۶
• کیفیت غذا: متوسط
• راحتی کابین: متوسط

هواپیمایی آتا علاوه بر جابه‌جایی مسافران، حمل بار را نیز بر عهده دارد. بیشترین نارضایتی مسافران این ایرلاین به دلیل تأخیرهای مکرر آن است.

6- آسمان ایر
• امتیاز کلی: ۵/۵
• کیفیت غذا: ضعیف
• راحتی کابین: متوسط

آسمان ایر با داشتن بزرگ‌ترین ناوگان هواپیمایی کشور شناخته می‌شود. با این حال، تأخیرهای زیاد و حادثه‌ی سقوط هواپیمای یاسوج باعث کاهش محبوبیت آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

Get the latest NEWS into your inbox