ماریوت برند جدید Series by Marriott را با همکاری هند راه‌اندازی کرد

ماریوت برند جدید Series by Marriott را با همکاری هند راه‌اندازی کرد

به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ ماریوت اینترنشنال (Marriott International) از راه‌اندازی جهانی برند جدید خود در رده‌های میان‌رده و بالاتر بازار اقامتگاهی با نام «Series by Marriott™» خبر داد؛ برندی که با هدف گسترش حضور جهانی ماریوت و جذب برندهای محلی با کیفیت و خدمات یکپارچه، به مجموعه وفاداری Marriott Bonvoy افزوده می‌شود. این برند جدید، امکان اقامت راحت در مکان‌های بیشتر را برای مهمانان فراهم می‌کند و در عین حال به مالکان محلی امکان می‌دهد هویت مستقل خود را حفظ کرده و از مزایای پلتفرم‌های گسترده ماریوت بهره‌مند شوند.

نخستین گام این راه‌اندازی، از طریق قرارداد مؤسس با شرکت Concept Hospitality Private Limited (CHPL) در هند، یکی از بازارهای کلیدی ماریوت، برداشته شده است. طبق این توافق، برندهای مطرح CHPL شامل The Fern، The Fern Residency و The Fern Habitat به طور انحصاری تحت برند جدید Series by Marriott در هند فعالیت خواهند کرد. مجموعه فعلی The Fern شامل ۸۴ هتل فعال و ۳۱ پروژه در دست اجراست که در مجموع ۱۱۵ هتل با حدود ۸,۰۰۰ اتاق را تشکیل می‌دهد.

ماریوت همچنین سهم کوچکی از سهام CHPL را در قالب این توافق خریداری کرده است. سهام‌دار عمده CHPL، شرکت CG Hospitality از زیرمجموعه‌های گروه چندملیتی CG Corp Global است.

ویژگی‌های برند Series by Marriott:
این برند جدید تجربه‌ای ساده و قابل‌دسترس برای مسافران فراهم می‌کند و بر اصول اساسی چون اتاق‌های تمیز و راحت، اینترنت وای‌فای رایگان، نوشیدنی‌های روزانه (چای/قهوه)، صبحانه، باشگاه‌های ورزشی و فضاهای برگزاری جلسات تمرکز دارد. در عین رعایت استانداردهای جهانی ماریوت در ایمنی و نظافت، هر هتل بازتابی از فرهنگ منطقه‌ای خواهد بود. همچنین اعضای Marriott Bonvoy می‌توانند در این هتل‌ها امتیاز کسب کرده و از مزایای عضویت خود بهره‌مند شوند.

فرصتی جهانی برای مالکان
برند Series by Marriott به مالکان برندهای منطقه‌ای با کیفیت این امکان را می‌دهد که در قالب هزینه‌های همکاری منطقی، به شبکه گسترده بازاریابی و برنامه وفاداری ماریوت متصل شوند، بدون آنکه نیاز به تغییر نام یا هویت برند خود داشته باشند. با نزدیک به ۲۳۷ میلیون عضو در برنامه Bonvoy و بسترهای دیجیتال گسترده، مالکان به مزایای رزرو مستقیم و دیده‌شدن جهانی دست خواهند یافت.

علاوه بر هند، مذاکراتی برای توسعه این برند در ایالات متحده، کارائیب، آمریکای لاتین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

Get the latest NEWS into your inbox