به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ گروه هتلداری آکور، یکی از پیشروترین شرکتهای مهماننوازی جهان، از توسعه یک اکوسیستم دیجیتال جدید برای جلسات و رویدادها خبر داد تا گسترش مداوم کسبوکار میلیارد دلاری خود در این حوزه را پشتیبانی کند. این پلتفرم جدید بیش از ۵۶۰۰ هتل و اقامتگاه آکور را در سراسر جهان به هم متصل میکند و شامل ۲.۵ میلیون مترمربع فضای رویداد و بیش از ۸۰۰ هزار اتاق مهمان خواهد بود؛ به طوری که گزینهای آسان و سلفسرویس برای مشاهده و رزرو فضاهای رویداد، اتاقهای مهمان و خدمات فروش و پذیرایی فراهم میکند و در عین حال از تیمهای محلی هتلها نیز پشتیبانی مینماید.
ادغام خدمات فروش و پذیرایی یک مزیت کلیدی برای برنامهریزان جلسات و مشتریان تجاری خواهد بود، بهویژه از طریق اتصال به برنامه وفاداری ALL Accor که امکان کسب امتیاز و بهرهمندی از مزایای عضویت را فراهم میکند.
این وبسایت جهانی نسخه پیشنمایش خود را در اواخر سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد کرد که شامل امکانات اولیه برای تیمهای فروش متصل به Salesforce و رزرو آنلاین برای گروههای اقامتی کوچک تا ۳۰ اتاق خواهد بود. در اوایل ۲۰۲۶، مجموعه کاملتری از ویژگیها از جمله رزرو آنلاین اتاقهای جلسات، سمینارهای اقامتی و اتصال به کانالهای خارجی در دسترس قرار خواهد گرفت.
پلتفرم آینده با استفاده از MeetingPackage – یکی از بهترین سیستمهای مرکزی رزرو آنلاین برای جلسات و رویدادهای آکور – ساخته خواهد شد و ابزارهای فروش و پذیرایی را به وبسایت آکور و کانالهای شخص ثالث متصل خواهد کرد. این اکوسیستم با همکاری شرکتهای فناوری مطرح جهانی توسعه مییابد تا تجربهای بینقص و هوشمند از مدیریت جلسات و رویدادها را در سراسر مجموعه آکور ارائه دهد، از جمله:
Oracle – پلتفرم OPERA Cloud Sales and Event Management اپلیکیشن جدید آکور برای مدیریت فروش و رویدادهاست که اولین سیستم از میان چهار ارائهدهنده S&C است که به طور کامل با MeetingPackage و اکوسیستم آکور ادغام شده است. این سیستم در سه نسخه برای انواع هتلها عرضه میشود: Premium برای هتلهای لوکس و بزرگ، Standard برای هتلهای کوچک و متوسط، و Essential برای هتلهایی که تنها گروههای اقامتی را مدیریت میکنند.
Backyou – : ارائهدهنده مورد اعتماد آکور در اروپا برای هتلهای کوچک و متوسط در اروپا و شمال آفریقا.
iVvy – : ارائهدهنده راهکار فروش و پذیرایی برای هتلهای Mantra و دیگر هتلهای آکور در منطقه اقیانوسیه، و گزینه مورد ترجیح آکور برای آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه، آفریقا و آمریکا.
Amadeus – Delphi: راهکار حرفهای فروش و پذیرایی برای بازار هتلهای لوکس و ممتاز و املاک خوشهای. تاکنون بیش از ۲۵۰ هتل آکور در این بخش از Delphi استفاده کردهاند.

ژولین هودبین، مدیر ارشد فروش و درآمد آکور، اظهار داشت:
«ما در آکور مفتخریم که با بهترین ارائهدهندگان فناوری همکاری میکنیم تا تجربهای ساده و کارآمد برای کاربران خلق کنیم. از طریق این اکوسیستم دیجیتال جدید، همه ظرفیتهای رویدادهای ما قابل مشاهدهتر، در دسترستر و جذابتر خواهند شد. این تحول دیجیتال در راستای پژوهش اخیر آکور انجام میشود که نشان میدهد جلسات حضوری بیش از پیش ارزشمند شدهاند. برنامهریزان رویدادها اذعان دارند که جلسات حضوری درآمد بیشتری نسبت به جلسات مجازی ایجاد میکنند، روزهای کاری خارج از دفتر ضروری هستند، و تعاملات حضوری سلامت روان کارکنان را بهطور چشمگیری بهبود میبخشد. پلتفرم ما این ارتباطات مهم را با سادهسازی فرآیند رزرو و مدیریت پشتیبانی خواهد کرد، در حالی که برنامه وفاداری ALL Accor نیز تجربه مشتری را تقویت خواهد کرد.»
طبق گزارش Allied Market Research، ارزش صنعت سفرهای کاری از ۶۹۵.۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۲ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۸ خواهد رسید. همچنین طبق نظرسنجی GBTA و Mastercard، هزینه پیشبینی شده سفرهای کاری از ۹۳۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به ۱.۴ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۶ افزایش خواهد یافت.
با جایگاه رهبری در اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیا-اقیانوسیه – جایی که بازار هنوز ظرفیت رشد بالایی دارد – آکور قصد دارد ردپای خود را گسترش دهد، همکاریهای محلی را تقویت کند و راهحلهایی نوآورانه و متناسب با نیازهای در حال تحول مشتریان ارائه کند. آکور دارای متنوعترین مجموعه برندها در صنعت مهماننوازی است که بیش از ۴۵ برند از لوکس تا اقتصادی را در بر میگیرد. برندهای برتر آکور در حوزه جلسات و رویدادها شامل Raffles، Fairmont، Sofitel، MGallery، Pullman، Mövenpick، Novotel، Mercure و ibis و همچنین برندهای لایفاستایل مانند The Hoxton، Mama Shelter، SLS و SO/ از طریق Ennismore هستند.