به گزارش ایتنا / هتل نیوز و به نقل از ایرنا ؛ علی حسنلو، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، با رونمایی از جشنواره تابستانی با شعار «تابستونتو بیار کیش»، از برنامهای گسترده برای بازسازی تصویر ذهنی کیش، تقویت سفرهای خانوادگی و احیای برند گردشگری جزیره خبر داد. این کمپین، گرمای تابستان را به فرصتی منحصربهفرد برای تجربه آرامش، آفتاب و تفریحات متنوع در کیش تبدیل کرده و با تأکید بر زیرساختهای پایدار (بدون قطعی برق و آب) برای گردشگران، به دنبال ایجاد تمایز با سایر مقاصد داخلی است.
در این جشنواره، تخفیفهای ۸۰ درصدی در اقامت و خدمات جانبی، تسهیلات سفر تا سقف ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت اقساطی، جوایز میلیاردی هفتگی، و توسعه مسیرهای هوایی و زمینی در دستور کار قرار گرفته است. کمپینهای تبلیغاتی هدفمند برای گروههای مختلف جامعه و اجرای طرحهای نظارتی سختگیرانه نیز از دیگر محورهای کلیدی این برنامه ملی است که با هدف بازگرداندن نشاط اجتماعی و تثبیت جایگاه کیش در بازار گردشگری ایران طراحی شده است.